20.

Lever och har det bra, har eftermiddagsrast sa spenderar den pa internetcafeet med Frida.
Igar var vi pa daycarecentret och jadrar vilket liv det var. Lararinnan snartar dem med en pinne sa fort barnen gor nagot, men inte hennes egna. Blir sa arg. Brande mig igar ocksa sa har inte fatt sova manga blundar inatt men vad gor val det. Det gar over och i Sondags hade jag varit i Ghana i tva veckor redan, sa pa Torsdag denna veckan ar det halvtid. Aker hem den 23 Mars och kommer hem den 24 Mars pa kvallen. I helgen ska jag och Frida till Kumasi och bara ta det lugnt och shoppa tyger och forsoka hitta en ny laddare at mig sa jag kan skriva fran min iphone istallet, valdigt mycket smidigare. Det blir roligt. Imorgon ar det marknad ocksa, det ar sa haftigt att ga omkring och det ar fullt av fisk och ris och tyger. Man kan ga in i en liten sal dar det ar slakteri. Onskar att vara marknader darhemma skulle vara lika intressanta att ga pa. Nu ska vi hem och vila en stund innan kvallspasset.
 
Puss och Kram!

Kommentera här: