13.

Hej på er!
Jag kan av någon konstig anledning inte svara på era kommentarer, men jag har det jättebra. Pappa, jag har det bra! Puss
 
Idag är min första dag på barnhemmet. Hade ungefär en halvtimmes introduktion och sen så kastade dom en bebis i armarna på en och då var det bara att jobba. Det är väldigt olikt från hemma. Dom slår barnen, vilket man inte är van vid men det verkar ändå vara av det bättre slaget som jag har förstått det. Nästa vecka kommer jag att gå till chefen och berätta om dom insamlade pengarna och att vi kommer handla grejer åt barnhemmet. Jag tror och hoppas att dom blir väldigt glada. 
Imorgon åker nästan alla volontärer till Lake Bosomtwe 😄 det kommer bli superkul att lära känna alla bättre! 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 pappa:

Puss på dig själv

2 Anonym:

Puss på dig själv

Kommentera här: