14.

Efter en lång och varm resa i typ 35 graders värme där min roomate Stephanie glömde sin väska i taxin så är vi i Lake Botsomtwe! Så otroligt vackert, ett riktigt paradis!! Mår gott med massa volontärer, bland annat Frida och Josefine som är från Sverige, så skönt att få prata svenska igen 😄 
Dom är så fina och då ska Vi samtidigt ner till Accra när jag ska hem till Sverige, så det var en skön nyhet, då slipper jag oroa mig 😊
 
Imorgon ska vi åka tidigt härifrån till Kumasi och strosa omkring.
 
Hoppas att alla därhemma mår bra ❤️
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Lena Norman:

Hej Elin, modiga tjej. Fick din bloggadress av Josefin (76:an). Nu kan jag följa dig på ditt äventyr. Här hemma allt som vanligt fast för mycket +grader om man tänker på skoter, men det behöver inte du. APT imorgon det också som vanligt, du vet. Sköt om dig. Akta dig för ormarna. Kram.

2 Anna Ritzen:

Hej! Hur ha du det ända bort i afrikat? Hoppas du får va frisk och att du har riktigt roligt! Sköt om dig!

Kommentera här: