Nedräkning och älskade barn.

Så var den nästan här. Imorgon. Sista dagen på barnhemmet, sista dagen med mina skitungar (OBS kärleksfullt menat) 
Har gått omkring med en klump i magen idag när jag tänkt på att jag ska lämna dem. Jag åker och dom stannar. Kanske att jag aldrig någonsin träffar dem igen. För dessa barn har fått mig att inse exakt hur mycket värdefullt jag har i min tillvaro och i mitt liv som jag inte tagit vara på Förrän nu.!Jag kommer sakna dem så oerhört mycket, vilket jag var lur på innan jag for. Dock hade jag ju inte räknat med att det skulle bli så här jäkla bra! Jag tänker inte skriva något tårdrypande än, det gör jag senare.
 
I måndags fyllde lilla Katie här hemma 6 år, och som i många familjer här firar dom inte det nämnvärt. Jag gav henne en boll med Musse Pigg och hon kunde knappt tro sina ögon och frågade försiktigt om den verkligen, verkligen var till henne. Lillgumman! 
 
I veckan har jag tagit många bilder på barnhemmet och barnen så det känns kul! Ska ta många imorgon också, funderar på att handla lite juice och kex till dem som avskedsfika imorgon. 
 
Idag var vi förbi hos sömmerskan och kollade in mina kläder som inte är riktigt klara. De lever efter mottot "sit down and wait" och då får man vänta länge. Vi kommer dra till kusten sista helgen nu med SYTO.
Jag och David, min hostbroher!
 
Sedan till Accra för sista natten på Pink Hostel innan jag flyger hem på Söndagkväll. Känns så konstigt att jag snart är hemma, att få se familjen igen. Det ska bli härligt även om jag skulle vilja stanna några veckor till, haha.
 
Jag och Daniel, så söt att man får hål i tänderna!

Kommentarer:

1 pappa:

Skynda dig hem nu.

2 Camilla K:

Ska bli så kul att få träffa dig och se alla bilder. Vi MÅSTE ha en tjej kväll….förstår att det känns jobbigt att lämna alla där och resa hem till "våra bekvämligheter" men tänk vad du har fått förgylla dagarna för dessa barn. Kram och välkommen hem! <3

3 Jasmin:

Fint Elin! Älskar bilderna, så mycket kärlek!

Kommentera här: