12.

Hej på er! 
Har varit utan internet sedan igår morse då jag åkte till Kumasi. Det har varit tufft dom första dagarna då min hemlängtan har varit enorm. Var ensam ett dygn på hotellet och inget wi-fi. Tack till min underbara mamma som står ut med mina psykbryt. Älskar dig!
 
Nu är jag iallafall i Mampong hos min värdfamilj som verkar jättego. Pappan har hjälpt mig med internet och mamman har gett mig middag. Vegetable stew med yam, smakade bra 😊
 
Har fått mitt första wedding proposal också, tackade dock nej, haha. Har träffat Frida som är från Sverige, hon är på samma barnhem som mig😄 
 
 Jag och äldsta dottern. Så fin 😊

Kommentarer:

1 pappa:

Hoppas det går bra

2 Anonym:

Hoppas det går bra

3 Lotta och Anna:

Vilket äventyr, du är super, bra med blogg, vi vill veta allt som händer.

4 S:

Undra om vi ska satsa pengar på hur många giftermål du kommer tacka nej till? ;) haha. Skönt att se att allt är bra med dig! Puss!! /S

5 Anna D:

Ska bli kul att följa din resa på avstånd-:) kram

Kommentera här: